DR Automobiles posiluje českou prodejní síť. Otevírá pobočku v Ostravě a chystá další expanzi
1. prosince 2025

DR Automobiles posiluje českou prodejní síť. Otevírá pobočku v Ostravě a chystá další expanzi

Tisková zpráva

Ostrava – Retail park Poruba ode dneška patří mezi klíčová prodejní místa značky DR Automobiles v Moravskoslezském kraji. Nový showroom rozšiřuje rychle rostoucí pobočkovou a servisní síť této italské automobilky. Zájemci si navíc budou moci dva vozy prohlédnout přímo v pasáži nákupního centra. Na první zákazníky ještě čeká překvapení.

Součástí slavnostního otevření je totiž speciální nabídka pro prvních pět zákazníků, kteří využijí financování, získají kartu CCS s kreditem 5 000 korun. Servisní zázemí bude pro ostravskou pobočku zajištěno v nedaleké Horní Suché. „Ostrava pro nás představuje důležitý krok v rozvoji značky na severu Moravy. Kombinace moderního showroomu a vystavení vozů přímo v pasáži nákupního centra nám umožní být zákazníkům ještě blíž,“ dodává generální ředitel AGROTEC Group Martin Rada.

Výhradním importérem vozů do Česka a na Slovensko je společnost AGROTEC Group – největší dodavatel pozemní techniky v tuzemsku. Zákazníkům zajišťuje kompletní služby od prodeje přes financování až po servis. V Česku jsou aktuálně vozy DR Automobiles k zakoupení v Hustopečích u Brna, Břeclavi, Brně, Kralupech nad Vltavou a nově také v Ostravě – Retail park Poruba. Na Slovensku fungují showroomy v Nitře a Bratislavě. Následovat budou i další místa, například Prešov, Bánská Bystrica, v Česku pak Jihlava, České Budějovice nebo Trnava u Třebíče.

Značku DR Automobiles založil před téměř dvaceti lety bývalý automobilový závodník Massimo di Risio. Automobilka kompletuje vozy ve svém závodě ve středoitalském regionu Molise s využitím čínských dílů, které kombinuje s italským designem a úpravami pro evropský trh. Filozofie značky stojí na jednoduchém principu: plná výbava za konečnou cenu. Zákazník si vybírá pouze model a barvu, bez komplikovaných konfigurátorů a nekonečných příplatků. Výsledkem jsou vozy s bohatou výbavou, moderními technologiemi a bezpečnostními prvky, na které jsou zákazníci zvyklí spíše u vyšších tříd. Jen předloni si v Itálii vozy DR Automobiles pořídilo více než 30 tisíc zákazníků, čímž značka překonala například Mazdu, Volvo nebo Teslu.